Je emoties de baas
Je emoties de baas
Dit initiatief is afgelopen. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Ik heb interesse
Pixabay
Praktische info
De doelgroep van mensen die deelnemen aan een groepstherapie rond emoties bestaat uit personen die moeite hebben met het herkennen, begrijpen, uiten of reguleren van hun emoties. Deze groep kan uit diverse individuen bestaan, maar ze hebben vaak gemeenschappelijke uitdagingen met hun emotionele beleving en expressie.
Emoties kunnen te heftig zijn, echte kwelduivels. Emoties kunnen ook wijs zijn en ons als een bondgenoot de weg wijzen in de uitdagingen van het leven. Tijdens de sessies nemen we ons emotioneel leven onder de loep. We bekijken hoe ermee om te gaan, als we echt geplaagd worden door emoties en ze ons in de weg staan. We leren hoe we aanwezig kunnen zijn, als ze ons als bondgenoot iets influisteren.